Suradnje s inozemnim novinarima u svrhu promocije Kvarnera uspješno se nastavljaju. Nakon objava Paola Gerbalda, u časopisu Resort te češke novinarke Pavle Apostolaki na portalu iDNES.cz, Kvarner je nedavno predstavljen i u trima uglednim njemačkim regionalnim dnevnim listovima.
Novinarka Monika Höna, koja piše pod pseudonimom Martin Reuse, objavila je opsežnu reportažu o raznolikoj turističkoj ponudi regije. Članak je izašao u Südwest Presse (naklada: 337.615; oglasna vrijednost stranice: 40.628 €), Märkische Oderzeitung (naklada: 111.913; oglasna vrijednost: 24.770 €) te Lausitzer Rundschau (naklada: 133.289; oglasna vrijednost: 29.373 €).
Njezine reportaže ističu ljepotu Kvarnerskog kraja, autentičnu gastronomsku ponudu, bogatu kulturnu baštinu i očuvanu prirodu, uz poseban naglasak na gostoljubivost lokalnog stanovništva. U tekstu se također ističe da će Kvarner iduće godine nositi prestižnu titulu Europske regije gastronomije.
Ovako osmišljenje suradnje i objave u medijima s velikim dosegom predstavljaju vrijedan oblik promocije destinacije na ključnim europskim tržištima.
